System który Państwu oferujemy jest sukcesywnie udoskonalany zarówno pod względem samego oprogramowania jaki i sprzętu. Wszystkie działania podejmowane w tym zakresie maja na celu zapewnienie sprawnego i bezawaryjnego systemu, tak aby nasi klienci mogli czuć się pewni ze będzie on działał zgodnie ich oczekiwaniami. W celu zwiększenia poczucia bezpieczeństwa wśród klientów oferujemy abonamentową usługę wsparcia technicznego (opłacaną miesięcznie). Można dzięki niej skonsultować się z wykwalifikowanymi pracownikami naszej firmy którzy odpowiedzą na Państwa pytania, wątpliwości i pomogą rozwiązać ewentualne problemy z funkcjonowaniem systemu.
Tak, TEMPORA udostępnia funkcje exportu danych dla potrzeb programów kadrowo-płacowych.
Tak, TEMPORA wyświetla aktualną listę obecności w czasie rzeczywistym, kolorem czarnym oznacza obecnych, szarym nieobecnych, którzy nie mają w danej chwili obowiązku pracy, oraz na czerwono tych, którzy powinni być w pracy a ich nie ma. Lista ta jest aktualizowana w chwili zarejestrowania wejścia lub wyjścia z pracy.
Tak, identyfikator można przypisać nowemu pracownikowi.
W ramach wsparcia technicznego (poza abonamentem – dodatkowo płatne) oferujemy również szkolenia: